2019. március 24., vasárnap

Szabó Ernőné - Kapcsolat a Kozmosszal és egy űrlény orvossal - olvasói levél

Mint Szabó Ernőné adatlapján írtam, (LINK) mindössze egyetlen olvasói levél létezik tapasztalatairól, amit a Színes UFO újságnak küldött. Sajnos nem megy bele a részletekbe sem, így sok minden nem derül ki belőle. Íme a levél tartalma és annak eredetije:



Tisztelt Szerkesztőség!

9 éve kapcsolatom van a Kozmosszal. Ezen belül a Kozmosz Tudatával, a Mindenható Istennel és egy űrlény orvossal. Megjelentek a lakásomba. Tehát tisztán láttam őket. Hihetetlen, de igaz. Elmondja a Mindenható Isten, hogy számon kéri az embereket bűneikről. Engem is számon kért. Telepátián keresztül. Elmondja a Mindenható Isten nem csak én létezem a Kozmoszban. Van egy átható Tudat, aminek neve Kozmosz Tudat. A Kozmosz Tudata elmondja, hogy esztelen fegyverkezést folytat a Föld. Már az időjárásba is Isten belenyúl, mert nincs meg a természeti egyensúly. Az ózon réteg lukas. Ezt ember eggyé forrasztani nem tudja. Isten kezében vagyunk. Alex az űrorvos (űrlény) szintén kapcsolatban áll a Mindenható Istennel. Ő vizsgál engem időközönként. Kapcsolatunk jónak mondható. Személyes életemet végigkísérte telepátián keresztül. Számtalanszor kivittek az űrbe. Nyíltan emlékszem, amikor az UFO-ban voltam. Nemrégiben egy bálba vittek. Ahol még táncoltam is. Egy a maga nemében egyedülálló agy műtétet hajtottak rajtam végbe. A lakásomban csinálták. Számtalanszor meglátogatnak UFO-val az ablak előtt látom őket. A szeretet békesség hívei. Kikívánkozott belőlem, ezért írom meg Önöknek.

Tisztelettel
Szabó Ernőné


4 megjegyzés: